FAQ – Najczęściej zadawane pytania
1. Co sprzedajecie w Olio.pl?
W naszym sklepie znajdziesz oryginalne włoskie produkty spożywcze oraz chemię gospodarczą – prosto z Italii! Oferujemy m.in. makarony, oliwy, sosy, słodycze, kawy oraz włoskie detergenty i środki czystości.
2. Jakie metody płatności są dostępne?Oferujemy szeroki wybór metod płatności:
- Autopay (szybki przelew internetowy, karta)
- BLIK
- Płatność kartą (Visa, Mastercard)
- Visa Mobile
- Google Pay
- Zwykły przelew na konto
- Płatność przy odbiorze
3. Jakie są dostępne opcje dostawy?
Twoje zamówienie dostarczymy w wygodny dla Ciebie sposób:
Kurier – szybka i bezpieczna dostawa prosto pod drzwi
Paczkomaty – odbiór w dowolnym paczkomacie, 24/7
Darmowa dostawa na terenie Polski dla zamówień powyżej 150 zł
Obsługujemy również wysyłkę na terenie całej Unii Europejskiej
4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy w ciągu 24–48 godzin od zaksięgowania płatności. Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki:
- Paczkomaty: 1–2 dni robocze
- Kurier: 1–2 dni robocze
- Wysyłka UE: 3–7 dni roboczych
5. Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, masz 14 dni na zwrot zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i odeślesz produkt w nienaruszonym stanie. Koszt zwrotu pokrywa klient.
6. Jak złożyć reklamację?
Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, napisz do nas na kontakt@olio.pl, podając numer zamówienia i opis problemu. Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni.
7. Czy macie program lojalnościowy?
Tak! Każde zamówienie to punkty, które możesz wymieniać na rabat przy kolejnych zakupach. Szczegóły znajdziesz w zakładce Program Lojalnościowy.
8. Czy wysyłacie produkty poza Polskę?
Tak, realizujemy wysyłki na terenie całej Unii Europejskiej.
9. Jak mogę się z Wami skontaktować?
Masz pytania? Chętnie pomożemy! Skontaktuj się z nami przez:
E-mail: kontakt@olio.pl
Telefon: 732124111